Wednesday, February 22, 2012

Pencarian Pasangan GLAMOR BioEssence and Nugeno Men

Hai..pada yang suka photoshoot tu mesti suka dengan entry ni sebab ada contest dari BioEssence dan Nugeno Men untuk Pencarian Pasangan Glamor 2012. Contest ni start from 15th January until 15th March 2012. so, masih ada masa lagi untuk u alls prepare and shoot+edit vouge gambar2 korang.

Hadiahnye juga sangat menarik iaitu percutian 4 hari 3 malam ke Bali Indonesia untuk 2 orang dan wang tunai RM2000, wah bertuahnya sape yang menang,dahla dapat melancong + dapat duit belanja lagi..ok, tu hadiah untuk pasangan glamor. ada juga hadiah untuk pasangan yang kureng glamor tapi still glamor jugak sebab pasangan ni adalah top ten finalis yang tepilih untuk berpeluang beramah mesra dengan Top Pasangan Glamor iaitu Scha Alyahya dan Awal Ashaari..Top 10 finalis ni akan menerima jemputan ke Parti Pasangan Glamor BioEssence Nugeno dan akan menerima hamper produk BioEssence and Nugeno bernilai RM500 untuk setiap pasangan.

Title event pun dah glamor kan?? so jika anda berjaya ke top 10 pun dah tentu glamor, manelah tau tersangkut plak jadi cover majalah, dah tentu ade banyak shoot2 press kat sane nanti..tul tak?

Ok, mcm mane nak masuk contest ni?? ni ika share dengan korang poster contest ni dan maklumat lanjut boleh juga layari web BioEssence



Jom join contest