Tuesday, January 3, 2012

Tiba2 bau busuk menerjah..

Tengah syok melayan blog ni dan aku kehausan tibe2 menerjah pulak bau busuk kat hidung aku..hah dah lame aku tak bau benda busuk ni dalam umah aku. Ni yang tak suka ni bila ada cicakman yang mati dalam rumah aku..aduh kat mana terselit aku pun tak tau..tak sanggup nak cari tang mana die terselit. Kalo boleh miscall pun mane die terselit tak sanggup handphone aku nak call..

Tapi paling kuat bau ni menerjah saraf hidung aku adalah dalam bilik ibu aku..haa ni konpom die mati terselit dalam bedroom ibu aku tapi aku je tak sanggup nak cari.. Usai aku khabarkan kepada ibuku dan ibuku memang dah tau, dah buang dah pun tapi baunya masih ada ek?? dasyat betul.

Tulah penangannya bau bangkai paling berkuasa dalam dunia iaitu bau bangkai cicak mati..kalo taik plak aku nobatkan anugerah pada taik kucing.. Tapi kata orang bau bangkai yang paling busuk dalam dunia ni adalah bangkai manusia..hmm aku tak pernah bau tapi kata orng mmg kenyataan bau bangkai manusia yang paling BUSUK di dunia..taknak mati busuk..dah Zohor dah pun..jom solat dulu!!


Ape bau yang anda paling tak suka ek??