Monday, January 2, 2012

Apa nak makan hari ni..?

Hari ni kan penyakit MALAS datang menyerang keluarga aku..kenapa aku cakap macam tu? sebab aku ingat aku sorang je pemalas dalam rumah ni hari ni tapi semua dalam rumah aku ni jadi pemalas..contoh situasi: adik aku malas nak amik remote padahal depan dia jer.., adik perempuan aku dari tadi duk bangun dan tido semula, adik no.4 aku dari semalam dia balik ibu aku membebel die tak mandi lagi..busuk!, ibu aku dari semalam duk pikir nak masak ape tapi tak tau lagi sampai hari ni..lame2 die cakap tak payah masak la..ibu penat hari ni...uwaaa apa nak jadi daa..ayah aku?? ayah aku jerrr aku pikir rajin sebab dia gi kebun tapi baru jap tadi jiran aku bagi tau ayah aku dah nak balik sbb ngantuk sangat die tertido kat kebun..apelah, ape pun tak boley..

Perut aku dah berbunyi-bunyi..nasib baik tak bunyi churp2 burung biru nak makan kalo tak payah la.. So, nak tak nak ke dapur jugak same2 kalo tak semua dalam rumah ni pengsan kebulur sebab penyakit malas. So, menu simple sup sayur, bontot ayam goreng KFC (ayat baik sket fried cryspy chicken nose) dan sambal belacan+mangga belakang umah. Amacam kalo lapar terliur aje..






u alls makan ape plak??