Sunday, January 29, 2012

Ber 'BUENO' di petang hari..

Setelah mendapat berita sedih (sedih utk diri aku je tak dapat sesuatu) yang sejak dari pagi tadi aku tunggu,petang baru kunjung tiba..ahh malas aku nak pikir lagi. Aku pun kembali ber blog melayan diri sendiri. sambil tu ber BUENO lah aku depan laptop, jangan laptop aku rongak dimakan tikus malam ni sudah..

Actually adikku baru balik dari Langkawi dan sampai rumah kul 5pagi tadi..rombongan suka suki katanya sekembalinya dari pelayaran kapal di lautan berombak..So almaklumlah gi Langkawi mestilah borong sakan segala datuk dan nenek coklat. Macam2 yang aku pesan semua die beli..bagus betul adik aku ni..untung aku. So, yang aku capai dulu sekotak adalah coklat kegemaran aku mengatasi ranking Ferrero rocher iaitu Raffaello..(tapi aku x tau nape aku tak pernah tengok plak iklan Raffaello ni kat TV)..huhu, sejuk je lidah aku menggigit coklat putih kelapa Raffaello ni..nyum nyum..ni aku tunjuk gambornye

ni kotak je..sekotak rm18.90 sen..tu harga kat Langkawi kat tanah arab aku tak tau lah plak berapa harganya.. Bagi mereka yang tak gemar coklat susu tak payahla makan sebab tak terasa nikmatnya contoh mcm adik aku..allergic susu sangat sampai muntah plak makan Raffaello ni..sayang sekali satu Raffaello dah terlepas dalam muntah die..kalo tak boleh aku baham satu..

Habis menikmati Raffaello aku ber BUENO plak dengan coklat ape lagi kalo bukan KINDER BUENO.. Ni banyak kat semenanjung..kat kedai runcit Kedut kat kampung aku ni aku tak tau ade ke tak sebab aku tak pernah pegi..

Tapi edisi Bueno di Langkawi dalam pack besar dan dalam kotak canggih ala2 tunang aku bagi hadiah kat aku..haa ni dia BUENo ku..



Tu kotak je..ni dalamnya Sekian saja entry petang ni..aku nak menikmati coklat..coklat juga dapat hilangkan stress tambah2 lagi mcm aku yg tgh stress ni..huhu aduhai..

Apa yang korang buat di petang ni?