Sunday, January 29, 2012

Churp churp...


Jalan-jalan and blogwalking di hari Ahad yang ceria dengan kicauan burung pagi2 ni. Wah indahnya suasana desaku..dan aku terjumpa sekor burung biru yang aku tengok comel. Ntah dh breakfast ke belum anak burung ni aku pun tak tau mane maknya tapi siasat punya siasat rupanya anak Nuffnang... Disebabkan aku pernah register Nuffnang 3thn lepas yang aku rasa profile aku tu hidup segan mati tak mau..aku pun hidupkanlah semula akibat terkena injection motivasi dari otai blog bro MohdZaid. Dan aku remove blog-blog mengarut aku yg dulu..tapi bile aku check balik not bad traffic blog ni tapi buat ape tamak kan..baik aku fokus ape yg ade..bile aku teringat blog2 sekolah dn mcm2 blog lain yg aku kena jaga lelap mata je lah aku delete dr akaun nuffnang..dh lame tak update pun. Sure nuffnang pun nak muntah review blog tu yg tak pernah aku sndiri review..hehe. so, aku nak ajak readers2 di luar sana yang tak join lagi sama2 churp churp dgn burung biru ni pulak. Dari meraban cakap tak tentu hala dan buat mesyuarat tingkap ada faedahnya churp churp plak..haaa churp churp laaaaa


KOmen :)