Sunday, January 15, 2012

Jalan-jalan Azura Movie Promo Tour 2

Aku sedikit bengang dengan cik abangku sebab aku tanya tidur sini ke tak katenye tak..last2 aku bermalam dengan tak bwak baju ape2..nasib baik toiletries aku sentiasa lengkap aku bawak ke sana ke mari..tapi baju? garments? huuu aku bukannya duk dalam hutan nak kene anyam daun buat underwear...so, nasib baiklah malam tu aku jalan2 ke bazar karat..dapat jugak aku cari apa yang aku nak. Dan disebabkan kesalahan cik abangku, aku tuntut ganti rugi support aku beli baju..hehe dapat! tahniah ika..

So, aku n sama2 dengan dia beli t-shirt cap ayam..satu baju Blogger satu lagi baju Photographer..sesuai la kan, cik abang aku Photographer dan aku plak Blogger..(ape2 je lah asalkan ada baju esok nak pakai). So tanya brader jual baju tu berapa bang?? selai 20 dik..kalo adik beli 2 abang kasi 36.. alah..cincai je lah (sebab duit abang aku..so beli jerr..walaupun mata aku sebenarnya dah terkenan baju kedai sebelah tapi malas sku nak try2..hah ambik je lah)

Kat bazar karat ni takde gambar yg aku amik sbb kelabu biji mata tengok mcm2 barang..best giler tampat ni sebab aku ni kaki window shopping.. sebelum ke bazar karat ni kitorang gi makan2 kat restoran Singgah Selalu..aku konpom orang JB mesti tau restoran ni. Restoran ni memang besar and banyak tarikannya.. tapi kata orang JB plak tak berapa sedap sangat menunya..tapi bagi aku plak sedap je tekak aku rasa, dan menunya meriah..ape ko rasa nak makan, makan aje..semua ada..orang masak lemak je takda..haha. So mewah nya makan malam tu sebab makan di sponsor..dan meja kitorang paling mewah..penuh dengan makanan yang aku sendiri sampai nak muntah pulak tengok makanan atas meja tu.. (bersyukurlah dapat makan..brppp Alhamdulillah...)

ala..tak berapa nampak pulak signboard Singgah Selalu kat belakang tu..
ni bergambar je..bukan model suria wheel eh..



Komen-komeN :)