Sunday, April 15, 2012

Banner Promosi Bowling Tournament Fan Dj Lin

Banner ni I design guna PHOTOSCAPE je sebab masa ni Adobe Photoshop ku problem tak boleh nak bukak dan asik hang je sampang angin I satu badan.. So dari segi kekemasannya tak boleh nak bagi markah..crop gambar Dj Lin pus just guna online editting dari Pizap..


Sunday, April 8, 2012

Koleksi Lagu CINTA versi ke jalan yang benar..

Perasan tak lagu-lagu cinta sekarang banyak yang tajuknya cinta agung, selalunya lagu-lagu macam ni ada kat dalam cerita-cerita cinta islam. Tu sebab tak tau nak letak tajuk entry ni ape so i letak la koleksi lagu cinta versi ke jalan yang benar..ada banyak lagu2 cinta versi ni; kalo tak silap yang i perasan bile meletopsnya filem ayat-ayat cinta dulu..ni i himpunkan koleksi lagu-lagunya. Kalo ada lagi meh komen2 nanti i cari ya..

Rossa : Ayat-ayat CINTA
Rossa: Takdir CINTA
CT Nurhaliza dan Opick : Ketika CINTA
CT Nurhaliza : Tahajjud CINTA
Afgan : Dalam Mihrab CINTA
Sigma : Istikharah CINTA
Ayushita : Tuhan berikan aku CINTA
Melly feat Amee: Ketika CINTA bertasbih
Rossa feat Ungu : Ku pinang kau dengan BISMILLAH
Devotees : Mahar CINTA
Afgan : Padamu Ku Bersujud
Edcoustic : Muhasabah CINTA
Saujana : Nota CINTA
Far East: CINTA Pertama
Far East : Harga Sekuntum CINTA
UNIC : Bicara Tentang CINTA
UNIC: Demi CINTA Suci
UNIC: Cahaya CINTA
UNIC: Atas Nama CINTA
Indah Dewi Pertiwi : Di Atas Satu CINTA
Dude Harlino feat Asmirandah : Bunga-bunga CINTA
Dakmie: Assalamualaikum CINTA





BEST OF GEISHA

Lagu-lagu GEISHA yang telah menjadi favorite lagu eden sekarang.. sume jenis lagu2 touching versi sentap..boleh di download di blog cik ika..lagu2 yang keren bangat  kat bawah ni ada dalam album Geisha Anugerah Terindah. Yang paling den suke lagu Jika Cinta Dia dan lagu Cinta dan Benci. Enjoy

Track List:
01 Geisha Title Hits Song ‘Jika Cinta Dia’.
02 Geisha Title Hits Song ‘Kamu Yang Pertama’.
03 Geisha Title Hits Song ‘Selalu Salah’.
04 Geisha Title Hits Song ‘Tak Kan Pernah Ada’.
05 Geisha Title Hits Song ‘Izinkan Aku Mendua’.
06 Geisha Title Hits Song ‘Bunda’.
07 Geisha Title Hits Song ‘Cintaku Hilang’.
08 Geisha Title Hits Song ‘Cemburumu Keliru’.
09 Geisha Title Hits Song ‘Tak Segalanya Indah’.
10 Geisha Title Hits Song ‘Jangan Pernah Lelah Menunggumu’.
11 Geisha Title Hits Song ‘Penyesalan Terdalam’.
12 Geisha Title Hits Song ‘Untuk Selamanya’.

Sharing is all of you video Geisha Cinta dan Benci

Thursday, April 5, 2012

Sofazr - Pencinta Terbaik..

Berikan ku peluang terakhir sekali lagi
Untuk membukti kasih sejujurnya di hati
Maafkan seandainya cintaku tidak sempurna
Kaulah insan pertama berpacaran dengan ku
Dan bersama ku mahu masa depan yang kukuh
Maafkan seandainya ku masih amatur cinta

Luahkan diri ini lebih masa
Melengkapkan kekurangan yang ku ada
Temankan di kala ku memerlukan bimbingan
Sehingga diriku menjadi pencinta terbaik

Bukan dengan sengaja tidak cukup prihatin
Ku harap kau bersabar dan rasa lebih yakin
Maafkan seandainya masih amatur cinta

Luahkan diri ini lebih masa
Melengkapkan kekurangan yang ku ada
Temankan di kala ku memerlukan bimbingan
Sehingga diriku menjadi pencinta terbaik

Maafkan seandainya masih amatur cinta

Luahkan diri ini lebih masa
Melengkapkan kekurangan yang ku ada
Temankan di kala ku memerlukan bimbingan
Sehingga diriku menjadi pencinta oo PENCINTA TERBAIK


Special thanks to LirikLagu


Tuesday, April 3, 2012

Makan2 at BORak BOraK..

moments with my frens..makan2 at borak borak restaurant berdepan dengan uthm.. best makan kat sini, serving cepat dan ada pelbagai menu yang disediakan dari tradisional ke western food. Ayam penyet pun ada juga, yang bestnya nasi ayam penyet kat sini anda boleh pilih dari medium size (M) ke XXXL size..sori i tak da gambar nak tunjukkan XXXL size sebab tak pernah order big size macam tu..i just order biasa2 je..;p

















Sunday, March 11, 2012

IKa and aBid di MK Kafe and Bistro

Cuti2 weekend disebabkan tak balik ke melaka Ika n Abid my housemate gi makan kat MK Kafe & Bistro..terletak berdekatan dengan uthm,jalan ke ayer hitam. Ni nak sharing gambar makan2 kat sana. Price standard lah dengan tempatnya..sedap juga, i bagi 3 stars untuk food..kalau kebulur sangat tak bleh makan kat sini kena gi warung mamak jugak..;p, this restaurant sesuai la kalo nak dtg makan dgn feel romantik bersama orang tersayang sebab suasana di sini sangat syahdu..huhu


Guess who??


this is my order, nasi beriyani dengan sambal daging

our desserts..mocha cake pilihan i dan blueberry pilihan abid

hmm duk kat batu pahat ni i belum gi pekena lagi nasi beriyani batu pahat yang betul2 popular kat sini iaitu nasi beriyani mohd shah. Mesti kena pegi juga sekali sepanjang i duk sini, kalo tak means tak sah ler namanye datang batu pahat kan?